26 julho 2019

Nubank será avaliado em US$ 10 bi+ em nova rodada, diz WSJ

O Nubank está levantando US$ 400 milhões numa rodada que avalia a fintech em mais de US$ 10 bilhões — um valuation que vai deixar os entusiastas perplexos e os céticos,  indignados.

A informação foi publicada quinta à noite pelo The Wall Street Journal, ...Leia mais em baziljournal 26/07/2019
===

Brazil’s Nubank to Be Valued At More Than $10 Billion in New Financing Round

TCV expected to lead a $400 million financing in Brazilian financial technology business after SoftBank talks fell through

Brazilian financial technology company Nu Pagamentos SA is raising $400 million in a deal that would value the company at more than $10 billion, according to people familiar with the matter... Leia mais  em wsj 25/07/2019

26 julho 2019



0 comentários: